תפקידה היוקרתי והפונקציונלי של האריזה
אחת המטרות המהותיות של האריזה היא, להגן על המוצר אותו אתם מתכוונים לשלוח. איכות המוצר אותו יקבל הלקוח,
תלוי רבות בטיב האריזה.
האריזה – הגנה
הפרמטר החשוב ביותר בפעולת האריזה הוא ההגנה על המוצר הנמצא בתוך האריזה. חברת אריזה מקצועית ומיומנת,
תספק לכם אריזה המותאמת למוצרים אותם אתם שולחים.
תפקיד האריזה הוא להגן על אותם המוצרים מפני נזקים שעלולים להיווצר כתוצאה ממכות, טלטלות, שינויי לחץ,
שינויי טמפרטורה ועוד.
עוד משמשת האריזה כיצירת חיץ בין המוצר לבין הסביבה החיצונית. אריזה איכותית המותאמת למוצר, תבטיח
שמוצריכם יגיעו ליעדם בשלמותם.
פעמים לא מבוטלות, קיימים מצבים בהם נחשף המוצר ללחות בזמן ההובלה, מה שגורם לאיכות המוצר להיפגם.
רוב המוצרים הנשלחים לחו”ל, מועברים באוניות או במטוסים ומאוחסנים במקומות בהם הלחות גבוהה.
חשוב לזכור כי גם במעבר עצמו, קיימת חשיפה לרטיבות ואבק. רטיבות ואבק הם בין היתר הגורמים אשר עלולים
להזיק למוצר הנשלח. אריזה נכונה תמנע נזקים עתידיים.
התנהלות מקצועית של חברת אריזה מיומנת, מתחילה באפיון האריזה על פי אופי המשלוח וחומר המוצר.
מגוון האריזות הינו נרחב. האריזות יכולות להיות אטומות, עם בולמי זעזועים, אריזות ואקום, חומרים המשמשים
לספיגת רטיבות או חמצן ועוד.
האריזה- כרטיס הביקור שלכם
אמנם מטרתה הראשונית של האריזה היא להגן על המוצר ולדאוג לכך שהוא יגיע במצב הרצוי ללקוח, אך אל לכם
לשכוח כי האריזה היא למעשה כרטיס הביקור של החברה והמוצר שלה.
מוצר אשר יגיע באריזה פתוחה או אריזה אשר עשויה מחומר שאינו מותאם למוצר, או אף אריזה שאינה אסתטית,
ישאיר רושם שלילי על הלקוח שקיבל אותו.
רצוי לפנות לחברת אריזה ולדרוש אריזה מעוצבת המתאימה למוצר הנמכר, אריזה שתקדם ותמנף את המכירות.
חברת האריזה היא זו שתתאים עבור המוצר את האריזה בהתאם למטרות.
לפני שאתם ניגשים לחברת האריזה, דעו את התשובות לשאלות הבאות:
- מהי רגישותה המוצר?
- מהם תנאי המשלוח?
- מהי מידת החיסכון בעלויות השילוח?
- האם האריזה שימושית ונוחה לצרכן?
וודאו שהאריזה תמלא את שני הדברים הבאים:
פונקציונאליות- הגנה על המוצר. המוצר יגיע ללא פגמים, שברים וליקויים נוספים.
כיום, האריזה משמשת לא רק להגנה על המוצר ופונקציונאליות שימושית.
כיום, יש באפשרותכם להחליט באשר לאריזה שתמתג את המוצר שלכם כמוצר יקר או זול.
למידע נוסף – צרו קשר